Friday, April 09, 2010

lawatan ke pantai timur

sesapa yg sudi nak melihat gambar yg sempat aku rakam semasa lawatan itu, boleh ler lihat di sini.... mekasih!

9 comments :

ybs said...

mekasih faris dan zalila krn sudi melihat gambar tsb dan beri komen....hehe

Faris said...

Cop,
Tak ada gambo yg pelik2 ke?? Ambillah gambo yang pelik2 utk dikongsi.

ybs said...

faris,
nt lain kali aku amik yg pelik2....hehe

Teja said...

nnt tocang janggut tu pastu ambik gambau... baru nmpk pelik, hehe

zorro said...

nak pelik lagi pakai mcm suparman. spender diluar dgn janggut ditocang.......lagi pelik kan teja....heheeeeeeeee heh....

tapi rupa ko pun dah cukup pelik la ybs...heheh..

ybs said...

teja,
kalau kita dpt bergambar berdua pon pelik jugak kan kan....hehe

ybs said...

zorro,
lelaki tidak berjanggut pon sebenarnya lg pelik, mcm pon***....hehe

jangan mare zorro

Teja said...

ybs, bukan ke kita mmg penah brgambar berdua?? tntu ade yg jeles klu kita tayang kat cni, haha...

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網