Saturday, May 02, 2009

cucu dah balik

jam 7.30 pg tadi, cucu kesayangan dibawak balik oleh mak ayahnya ke kl selepas habis tempoh berpantang. Tak ler sedih sangat tapi akan kesunyian jugak la nt krn tak akan ada lg kedengaran tangisan baby terutama pd awal2 pg.... huhuhu

9 comments :

za said...

kiutnye baby... ala bucuk2.. muaaaah!!!

chehassan said...

Kita sebaya Cop, tapi hang dah rasa ada cucu. Aku rasa lain sikit kot rasanya baby cucu dengan baby sendiri?

cikguyusof said...

za pun suke baby ye, produce ler lagi.... hehehe

cikguyusof said...

za pun suke baby ye, produce ler lagi.... hehehe

cikguyusof said...

chehassan, dah rezeki aku dulu dpt cucu.... layan cucu mmg tak sama dgn layan anak sendiri wp dua2 hampir sebaya jer, hehehe

Rosnah said...

so cute...

Kembara Kelana said...

labu
cucu kau tu sapa ke nama..semangat nampaknya...aku ni bila nak ada cucu labu...

Faris said...

Cop,
Usahlah bersedih sangat bila cucu dah balik. Anak sendirikan ada. Itulah lumrah bila anak dah diambil orrang. Sampai giliran aku nanti, merasa jugalah aku coz anak sulong aku perempuan. KL bukannya jauh, bila2 masa kau boleh datang menjengoknya. Cuma yang kau terasa bila rutin hidup kau dah berubah sedikit. Jangan kau isi dengan rutin yang lain pulak.... he he he...

cikguyusof said...

cikguRosnah, mekasih, kalau lelaki dah tentu hensem mcm datuknye kan...., hehehe

labi, cucu aku tu namanye; Noor Balqishah binti Azlan. Kau tanya aku pulak bila nak bercucu ye, kau bknnye nak berbesan aku!!! hehehe. Kahwinkan ler cepat anak kau tu, insyaAllah cepat ler dpt cucunye....

faris, tak ler sedih sgt bila cucu dah takde sbb ramai yg boleh jadi galang gantinye, hehehe... Anak sendiri lain rasanye faris wp umurnye hampir sebaya!