Sunday, May 24, 2009

ke jb

esok, Isnin (bermula jam 7.45 pg) akan diadakan Perjumpaan Pemimpin Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengarah Pelajaran Johor Dan Program Memperkasa Zakat Oleh Majlis Agama Islam Johor di Dewan Besar, Pusat Islam Iskandar Jalan Masjid Abu Bakar, Johor Bahru.

Antara programnya;
---> Bicara Eksekutif oleh Yang Berbahagia Datuk Profesor Dr. Hussein bin Hj Ahmad dari Institut Pengajian Kepengetuaan Universiti Malaya.
---> Taklimat Memperkasa Zakat Majlis Agama Islam Johor.
---> Amanat Tuan Haji Sufa'at bin Tumin, Pengarah Pelajaran Johor; "Merealisasikan Perbincangan Strategik JPN 2009-2011"

Perjumpaan dijangka berakhir pd jam 4.30 ptg.

====> sempat ke aku nak jumpa sesapa kat jb tu ekk???

10 comments :

?? said...

Cop,
Apa lagi.... buat ajelah appointment tu. Nanti ikan duyung akan belanja kau mee rebus kat Stulang Laut tu.

cikguyusof said...

ok ok nt aku buat appointment tu tp no henfon dia aku takde la....huhu

?? said...

Kau email lah padanya. Aku x berani nk beri no HP. Nanti aku kena marah. Cian aku.....

soca said...

nak ekot... ops, tk jadi la... nnt kaco daon pulak. hehe

wib said...

nak pergi ke tanjung puteri... nak berjumpa tuan puteri ke?... jgn lupa singgah ke pakar puteri... hehehe

yg seorg tu (???)dah sampai kat sini 2x pun tak jengah2... sabor jeee

soca(za) nak ikut tue... bawa leee sekali... gie Danga Bay...

cikguyusof said...

aku tak berani la nak email kat dia... nt tak psl2 aku plak kena marah.Cian jugak kat aku kan...

eh soca nak ekot yer, tak kacau daun la... yg selalu kacau daun kan si sifu tu... tunggu tempat biasa ye, nt dtg amek!

sapa la ek insan bertuah yg dah 2x ke jb tp tak sempat nak bertemu dgn puteri ye??? Melampau tu.... ke dia pun ada syndrom 3T kot...

hajat hati ke tanjung puteri mmg ler nak berjumpa dgn tuan puteri tp sudi ke tuan puteri hendak mencemar duli berjumpa dgn patik pacal yg hina ini??? Lagi pulak rasa kemalu2an ler pulak, ditambah lg bimbang nt murka pula si paduka kekanda sifu. Nak ajak soca teman laa...hehehe

labi said...

aku dah agak, aku dah agak....dah.
manisah
yang mana satu
idaman kalbu....

ikut suka hatikau lah labu..

manisah labu labi said...

manisah nak pilihhhh... nak pilih yg mana satu yea???... pilih dua2lahhh boleh tak? hahaha... tp sbg tukang masak dan kemas umah jeleee...

Anonymous said...

yeah....yeah...esok gb tak ade...heheheh..

cikguyusof said...

sape ler agaknye cikgu aku yg suke sgt bila aku takde kat sekolah ni hah....???