Tuesday, May 19, 2009

guru idola

sambutan hari guru peringkat sekolah telah diadakan semalam. Dalam acara persembahan oleh guru2 telah diumumkan nama guru2 idola yg dibahagikan kepada beberapa kategori. Sungguh tidak disangka nama aku disebut sebagai guru idola dlm kategori guru yg baik hati. Undian telah dilakukan oleh semua murid tahun 3 hingga 6. Alhamdulillah, aku sebenarnya sgt sedar bahawa aku masih belum sebenar2nya memiliki sifat baik hati itu. Memang aku sedang berusaha utk memperbaiki diri namun sifat2 yg baik itu belum lagi sepenuhnya kuhayati dlm kehidupanku. Aku berdoa mudah2an anggapan dan sangkaan anak2 murid terhdp diri aku itu benar2 menjadi kenyataan....

2 comments :

Granny Hani said...

InsyaAlh, niat yang baik itu akan diberkati Tuhan..Salam perkenalan.

yusofsipan said...

mekasih jentayu, salam perkenalan jugak...