Monday, May 04, 2009

Tag dari teman

..... banyak kali dah aku kena tag tp malas nak layan, ni la kali pertama aku melayannya, nape layan pulak ek.... ntah la.... biar la rahsia!

Rule:

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda.
# ni wallpaper aku, dulu2 rajin ler buat mcm2, la ni malas, asalkn tak nyakitkn mata sudah!



2) Bagitau naper anda suka wallpaper anda?"
# sbb ianya tak perlu nak create sendiri....!

3) Sape yang kena tag seterusnya?
# aku nak tag sesapa jer yg dtg menjengah blog ini, anda jgn mengelat tau....!!! tp kalau tak nak takper, tak paksa...hehehe

"Cara untuk membuat printscreen wallpaper .... tekan button yg ada tulis Print Scrn / SysRq... biasa nye kedudukan button tu kat sebelah atas kanan buka Photoshop or Paint dalam Accesories.. paste kat situ..pastu save...then upload le ke blog" atau korang buat la cam mana pun asal dapat capture wallpaper korang.... hehehe


4 comments :

za said...

whoaa, ckgu layan tag jugak ye... ish3 nmpak gaya za dh masuk perangkap le ni... huhuhu!

nnt za jwb... klu rajin, ngeee!

zaijb said...

macam best kena belajar nie...

kembara kelana said...

sop..kau tau bakri batu 6...ada kubur kat situ..banyakk..kau kuburkan blog kau ni..kat situ..ok,

yusofsipan said...

woi kk, baru selang sehari aku tak post entri baru kau dah sibuk ye... banyak ler kubur kau!!!