Saturday, May 09, 2009

selamat hari ibu

Selamat hari ibu kepada semua ibu, khasnya semua ibu yg pernah menjengah blog ini. Semoga semuanya menjadi ibu yg baik, berjaya, bahagia di dunia lebih2 di akhirat, amin!

6 comments :

za said...

hehe... hari kite la, nak ambik tepek kat blog blh tak ckgu??... nnt lawat la ye.

zaijb said...

Selamat Hari Ibu ditujukan khas buat isteri2 tersayang cikgu... moga cikgu menjadi contoh bapa yg terbaik dan terhebat buat keluarga.

cikguyusof said...

za, amek la...

zai, mekasih.... mana tahu ttg citer isteri2 ni....? sapa la yg suka bawak mulut berciter tu, sifu zai ye?

zaijb said...

cikgu...
sifu saya tak bersalah...hahaha...

puteri Azizul said...

cantik bunga cikgu usof secantik mrs kat kan.... mesti la...rasa-rasa nak le bunga tu........

cikguyusof said...

puteri, kalau berhajat kat bunga tu amik jer la... copy & paste kat blog puteri, saya pun amik dr blog lain, hehehe...