Wednesday, May 13, 2009

hari guru

apa nak citer ttg hari guru ni ek? Yang pasti sejak 1974 (sambutan hari guru telah diadakan mulai pada tahun 1972) baru aku tahu bahawa pada tarikh yang sama jugak adalah merupakan ulangtahun kelahiran aku....

11 comments :

za said...

wah... same tarikh lahir ye, camtu za ucap slmt ari guru + hepi besday to ckgu.... blh tk camtu???

cikguyusof said...

boleh za.... apa salahnyer....mekasih!

Kembara Kelana said...

selamat hari guru sop....hari yang selamat kau dilahirkan sop....kau raikan hari guru sekolah..bila kau nak raikan hari lahir kat rumah mana? dah serba salah pulak....tu lah labu...aku dah kata...jangan, kau degil....kena undilah kau labu..

jangan marah labu...kalau tak usik kau, hati aku tak senang labu..

cikguyusof said...

mekasih KK @ Labi..., aku sebenarnya tak kisah sgt pun dgn tarikh yg satu tu sbb aku sentiasa diraikan di kedua2 buah rumah... tak jadi masalah dan tak pernah berasa serba salah, aku nak citer panjang2 pun bknnye kau faham, hanya yg merasainye saja yg benar2 faham, faham tak labi? kau tak faham kan? .... slow la kau nih!!! hehehe

za said...

hehe... no komen

zaijb said...

Happy birthday to u... happy birthday to u...happy birthday 2x happy birthday to u...
awal pulak sy menyanyi... marah pulak isteri2 cikgu tue nanti hahaha.. tapi yg keberapa tahun yea cikgu???

cikguyusof said...

mekasih zai, keknye takde ke? Mereka tak marahhhh.... gerammmm jer, hehehe
Baru 49 zai.....

mantan said...

happy teacher's birthday!

cikguyusof said...

thanks mantan...

Faris said...

Selamat Hari Guru Cop dan Selamat Hari ........
Kau dah dapat surat makluman dari KPM tentang penerimaan salinan dokumen permohonan tu ke belum?

cikguyusof said...

mekasih faris....

aku lom dpt la surat tu!