Wednesday, April 29, 2009

dah bertelur...







* * *
thanks za

10 comments :

za said...

same2 kaseh... hehe

mantan said...
This comment has been removed by the author.
mantan said...

Cikguyusof,
kata orang,kalu telur tu disentuh, tak menjadilah...

cikguyusof said...

za, ye la tu...

cikguyusof said...

cikguwahab, ianya tak disentuh cuma ditengok/diintai saja, apa pulak akan terjadi ye???

teropong said...

usup kalu setakat tengok dan diintai apapun tak akan jadi.ianya mesti dibelai dan dijaga baru menjadi.

tengok dan intaitu sama macam diteropong.......

cikguyusof said...

oyeke teropong? pandai pulak kau bab2 menjaga telur ni ye... ingatkan kau expert dlm bab2 skodeng jer...! hehehe

skodeng jgn tak skodeng teropong!

Rosnah said...

comel pulak gambar telur 2 biji tu.emm..burung apa yang punya telur rupa tu eik?

Rosnah said...
This comment has been removed by the author.
cikguyusof said...

rosnah, telur pun comel ye...hehehe. Burung merbok la tu, bersarang rendah.... (bkn burung tempua jer yg bersarang rendah tau.....)