Thursday, April 09, 2009

kopi radix


aku dah mulai minum kopi radix, mudah2an ada kesan yang baik...

8 comments :

teropong said...

kalu minum kopi radix mesti makan bersama ayam organik radix. mesti best, terangkat.

cikguyusof said...

teropong, aku teruja jugak nak merasa ayam organik tu tapi kat tempat aku susah sikit nak dpt, nt ler aku cari....

za said...

aym kg pun kira aym organik kn???

cikguyusof said...

kalau tak diberi makan dgn makanan ayam spt yg diberi pd ayam daging tu kira boleh ler kira ayam organik... hehehe

za dah penah makan ayam organik?

Kembara Kelana said...

LABU LABU
kau caya dengan minuman yang macam tu..air ubat yang paling baik dan kos murah ialah air masak suam..

cikguyusof said...

ala sof... drp aku minum kopi 434 tu lebih baik aku minum kopi radix, dah tentu org melayu yg buat...

Cikgu Wahab (simantanguru) said...

cikguyusof memang peminat kopinombor satu!

cikguyusof said...

cikguWahab dah penah minum tak kopi radix tu? Dlm kopi tu ada campuran sejenis herba yg dpt bertindak sbg antidot, so takde dah kesan kafein tu...