Sunday, April 05, 2009

HPA


dari pagi semalam aku di Seri Warisan Resort Air Keroh mengikuti Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC)...

5 comments :

rozita said...

Hai Cop,
U ni sibuk bebeno ye cop...asyik ke sana sini mengikuti pelbagai prog. Emm..org2 kat umah tu tak bising ke?
Apa kena mengena HPA dgn Prog.PBC tu?

Anonymous said...

salam ujung minggu ckgu... moga sonok kat ayer keroh

cikguyusof said...

mekasih ita krn sudi menjengah dan memberi komen di sini. aku mmg sentiasa sibuk sama ada ketika berada di rumah atau di luar... hehehe. biasa ler org2 kat umah tu bising, aku pekakkan telinga jer...!!! HPA tu selain drp promote produk berasaskan herba jugak menekankan produk halal, takde kaitan secara langsung dgn pendidikan di sekolah la...

anony, alhamdlillah sonok jugak....

teropong said...

HPA memang hebat....dia dak buka restoran ayam organik mengalahkan KFC dan HPA restoran oriental cuisine dan juga dalam proses membuka sebuah hotel.mkn disebelah selatan belum ada lagi yg ana sebutkan.

cikguyusof said...

teropong, aku tringin jugak nak makan ayam goreng HPA tu, mungkin Julai nt masa berkursus di IAB Utara