Thursday, April 23, 2009

cuaca buruk

kami dilanda cuaca buruk sepanjang berada di iab, genting. Di samping keadaannye yg agak sejuk, hujan ribut pulak sering berlaku terutamanya pd waktu malam..... Balik ke rumah selepas tamat kursus, rupa2nya ada ribut.... sedangkan lidah lagi tergigit kan..... tol tak tuan/puan!

14 comments :

Faris said...

Cop Oooo Cop,
Apa dah jadi ni..... Kau nasihatkan aku supaya jgn nakal2 rupa2nya kau ni nakal lagi ye. Mcm lagu P Ramlee Cop, buang yg keruh ambil yg jernih. Bila balik jauh2 tu, bawalah buah tangan lebih2 baru sejuk hati yg dirumah. Eh eh... aku pula nasihatkan kau ye Cop. Anyhow, sabar ajelah.

cikguyusof said...

mekasih faris atas nasihat kau tu...., sejak akhir2 ni kesabaran aku mmg sering teruji, mcm2 hal dan karenah.... ke nak kena tambah satu lagi??? hehehe

Anonymous said...

hai, ribut sikit je dah nak jadikan alasan untuk tambah satu lagi. yang ada dua tu, jaga baik2 le.

za said...

hepp, ape ni nk tambah2.... jgn cari penyakit, nnt yg dikejar tk dpt yg dkendong keciciran...

huii, dh ade 2 kew??? bila nk jadikan 3?? ngeeeeeee....

cikguyusof said...

hai gurau2 pun takleh ke.... tp mesti ada yg nak kata, bole bergurau tp jgn ler bab tu nak dibuat guraun! Yela yela .... aku tgh bersabar ler ni!

cikguyusof said...

za, haah tol jugak apa yg za kata tu... kalau bole mmg ler nak dpt apa yg dikejar di samping yg dikendong tidak langsung keciciran.... tp apalah daya kita manusia yg serba dhaif ini....

teropong said...

kenape lah usup,sampai ribut dalam rumah.

itulah kau,lupa nak beli buah tangan kut.mengamuklah mereka.tapi tak ape, malam boleh beri.....kan..kan...

atau pun memang dah dirancang supaya ribut sikit, senanglah beri alasan nak tambah satu lagi...betul tak za N faris.?

za I suka nama singkatan you tu...

cikguyusof said...

wei teropong!, nak jual minyak ler pulak kat sini ye, langkah mayat aku dulu kalau kau ada niat nak kacau za....

kau jgn main2 dgn aku tau.., kalau teropong panjang sejengkal jgn nak cuba ngintai2 makwe org, ada yg lebam bijik mata nt!!!

aku garang nie!!!

za said...

adoiyaiii... pasal belacan pon smpai nk memancung ke??? baik le korang 'osomm' dulu, sape menang datang cari za ye... za tunggu... hehe!

Anonymous said...

cikguyusof,
2 cukup lah, tambah 1 lagi?? nanti u tak boleh tahan.......

puteri Azizul said...

RIBUT DI genting dah le jgn sampai ke rumah pula....pandai-pandai le pujuk.........

cikguyusof said...

mekasih semua....!!! korang ni pantang ke provok sikit, bukan main lg beri komen...., anyway mekasih sekali lagi!

cikguyusof said...

mekasih semua....!!! korang ni pantang kena provok sikit, bukan main lg beri komen...., terutama bila menyentuh bab2 'bukak cawangan baru ni...., anyway mekasih sekali lagi!

Moga semua sentiasa ceria dan bahagia bersama keluarga!

teropong said...

aku bkn nak jual minyak, cuma nak test power aje.

za pun suruh kita oosum,kira orait la tu.masa kecik2 dulu aku selalu menang dlm ooosum ni.kalu kau kalah nyesal nanti usup.

teropong bukan senarang teropong,jauh pun nampak apatah lagi kalu dekat.teropong kuman katakan.

betul tak za.hehehe...