Saturday, April 11, 2009

gambar konvo




gambar konvo pd 16 Mac lepas, baru tadi aku terima....

8 comments :

za said...

akhirnye berjaya jugak mendaki menara gading... tahniah ckgu

chehassan said...

Hebat sof. Saya pun baru terima, taklah sehebat cikgu yusof. Maklumlah tak hsome. Apapun tahniah sekali lagi. Grad juga kita. Alhamdulilah.

Cikgu Wahab (simantanguru) said...

cikguyusof,

Itu saat gembira
menuai kemanisan
setelah sekian waktu
menjinakkan penat payah
menghimpun ilmu.

Kembara Kelana said...

tahniah
cikgu yusof
ybs
labu
jampuk
usop janggut
tahniah

Seri Suryati said...

kenapa warna baju kita tu tak biru ye...
ke aku rabun warna
hayunan langkah yang gagah perkasa
tahniah cikgu yusof sipan

cikguyusof said...

za, mekasih, iye za, selepas melalui sebuah susah payah dan pengorbanan oleh banyak pihak....

chehassan, alhamdulillah, chehassan ler lg hebat, sentiasa di kedudukan antara yg teratas carta gb bergaya semasa di upsi dulu, saya pun takler hsome tp manis tu ada.... hehehe

cikguWahab, haah mmg gembira dlm kesyukuran atas nikmat yg Allah SWT kurniakan....

kk@labi@usoprompin, mekasih.... tahniah utk kau jugak!

serisuryati, jubah tu mmg warna biru tp biru kusam & suram la...hehe
Langkah perkasa ke??? Nt perasan ler pulak saya! Mekasih ye....

Faris said...

Cop,
Aku pun nak paparkan gambar konvo aku jugalah. Baru tadi aku dapat. Aku tengok gambar kau tu bukannya macam orang dapat ijazah pertama tetapi macam orang dapat ijazah kedoktoran. Lagi panjang janggutnya lagi hebat ilmunya. Jgn marahlah Cop, gurau2 aje. Walau apapun tahniahlah kerana kau berjaya melalui segala2nya demi segulung ijazah. Bravo Cop!!!!!!

cikguyusof said...

mekasih faris, masukkan ler gambar kau dlm blog, bole jugak banding dgn gambar aku, mane yg lebih hensem... hehehe