Wednesday, April 22, 2009

ke rumah pirzan




aku, zul dan che hassan ke rumah pirzan di temerloh ptg semlm selepas tamat kuliah. Ingatkan sempat makan berlaukkan ikan patin tp selepas menikmati mee goreng yg sungguh lazat yg disediakan oleh isteri pirzan, hilang citer nak merasa ikan patin krn masing2 telah kekenyangan. (Aku sendiri tambah hingga 2 kali... hehehe) Kalau pi keluar pun mlm tu, ikan takde waktu mlm, dia dah masuk tido kot....hehehe

6 comments :

za said...

hehe... bujang trang tang2 ke sumer ni???

cikguyusof said...

mesti ler bujang sumernye, nape tak pecaya ke.... selama berkursus ler, hehehe

teropong said...
This comment has been removed by a blog administrator.
chehassan said...

Aku pun tambah 2 pinggan juga mee goreng isteri firzan ni. Sungguh sedah. Terima kasih cikgu (isteri firzan).

cikguyusof said...

nt lain kali kalau kita gi lg rumah pirzan, pesan siap2 suruh isteri dia masak mee goreng mcm yg aritu, hehehe

teropong said...

apa le kau delete aku punya komen.