Monday, April 13, 2009

bawa is3 ke ijn


pada 15 dan 16 april ni aku akan sekali lagi ke ijn bawa isteri utk pemeriksaan jantungnya yg bermasalah...

5 comments :

za said...

semoga isteri tersayang segera sembuh dn dilingungiNya.. amin!

cikguyusof said...

mekasih za....

Kembara Kelana said...

ejalah betul betul isteri..jangan is3 kau ni dah masuk slanga mat rempit dan kutu..tu ayat dalam sms sop labu...anyway selamat sop selamat

Faris said...

KK, is3 tu menunjukkan coming soon kot.... Sebagai pengganti. Walau apapun aku doakan semoga is3 kau akan sembuh dan mendapat rawatan terbaik di IJN tu. Kalau kau ada kelapangan singgah Kajang Cop.

cikguyusof said...

labi @ kk, kau ni ada jer nak cari silap/salah aku ye.... sabo je le, mekasih sof mudah2an semuanya wokey

faris, pandai ler kau... kau tu yg teringin kot (3T - teringin tapi takut!) Tengok ler faris, kalau ada kelapangan bole juga singgah Kajang...