Tuesday, April 21, 2009

masih spt dulu

baru sehari di sini dan bersarapan kali kedua, penyediaan makanan bermasalah lg.... Pagi ini hanya seorang pekerja yg dtg, kami makan beehoon bujang jer.... Pelik juga apabila memikirkan bagaimana di sebuah institusi yg memberi fokus kepada latihan dan kursus mengenai pengurusan dan pentabiran tetapi sering mengalami masalah dengan pengusaha makanan asramanya....

10 comments :

zai said...

nyenyake tido.

cikguyusof said...
This comment has been removed by the author.
cikguyusof said...

tak nyenyak tido la kak zai... kesejukan, hehehe

kalau sudi nt saya bole ajarkan kak zai buat blog ye...

mpmn said...

cop kau makan ajelah apa yg ada. jgn milih sgt. org afrika tu kebuluran tak mkn. bersyukur kerana boleh makan. nak mkn sedap gi kat hotel seri malaysia

chehassan said...

Kebetulan sayapun bersama usop di sini, memang betul, bab makan ni tak berubah. Bahkan saya masih merasa ragu dan teringat kisah cicak yang sudah masak dalam sayur kobis yang menjadi cerita hangat dan lucu ketika 6 bulan kita 'bertapa' di iab induk ni. Apapun usaha penambahbaikan servis bilik nampak lebih baik, dah ada tuala mandi, sabun, TV dan pemanas air, sekurang-kurangnya taklah sunyi sangat dalam bilik keseorangan.

Anonymous said...

mpmn, mane bole mkn jer apa yg ada, kena tengok ler jugak apa makanannye dan kalau boleh tahu ler pulak akan sumbernya supaya jelas akan halal dan haramnya, tak gitu? Bkn nak mkn yg sedap jer, apa yg lebih penting ianya bukan sahaja bersih dan berkhasiat tp juga HALAL!

mantan said...

Cikguyusof,
Hantu kad blok D tu ada lagi ke?

cikguyusof said...

cikguWahab, mungkin ada lg kot sbb ahad lepas, sorang gb pompuan beritahu dia terpaksa minta tukar bilik sbb dia rasa lain mcm bila masuk bilik tsb (tak pasti pulak bilik mana) dan ada bau kapur barus.... Ni citer kat asrama induk, tak tahu ler kat asrama eksekutif bgm....

kawi said...

Salam ziarah blog tuan. Kekadang semangat timbul bila berjauhan.

cikguyusof said...

mekasih cikgu kawi, saya dah masukkan blog cikgu dlm bloglist saya. hepi blogging cikgu!