Wednesday, July 22, 2009

temuduga

alhamdulillah, pagi tadi selesai dah satu bab, aku telah ditemuduga bersama2 dgn geng muO yg lain. Boleh dikatakan ok jugak la cuma aku rasa macam tak puas jer. Soalan terakhir ttg sekolah kluster yg berkaitan dgn teras keenam PIPP, dia kata aku hanya ada masa lbh kurang 5 minit jer lagi.... rasa mcm terhalang ler pulak aku nak bercakap banyak! Ke mmg aku jenis org yg tak pernah puas?

lepas temuduga, aku ajak wife minum di kantin. Penemuduga (Dato Hj Mohd Salleh) datang dan kami temankan dia minum. Wife terpaksa beredar krn ada kelas dan aku teruskan bersembang. Dato akan berada di muO sehingga hari Jumaat ini. Bila aku nak bayar, rupa2nya wife dah bayarkan utk semua. Mekasih darling!

14 comments :

Faris said...

Cop,
Dato Salleh tu bekas bos aku dulu. Kami sama2 ke Shanghai dulu. Orang Perak tu.... Nak tergelak masa kami sama2 di Shanghai, sempat tengok Belly Dancing lagi. Kah kah kah....

cikguyusof said...

Dia kata tahun ni teruk sikit, ramai kena temuduga, rasa mcm tak larat. Tengok dia pun cian, mcm nampak letih jer.... cuma semangat dia jer la agaknya yg msh kuat!

Teja said...

sama2 kasih... Ops!! aku pulak yg tulun jwb... hehehe!

cikguyusof said...

teja,
apa salahnye nak tulun jwbkan... tp nt saya kena panggil teja darling jugak la, bole ke?

Teja said...

tanye pulak boleh ke idak, bkn ke selama ni ckgu mmg panggil 'darling'... huhu

cikguyusof said...

eh yeke? alamak...bape ramai ler pulak yg aku dah panggil dgn panggilan darling tu, hehehe....

Teja said...

masuk ni lebih 13 orang kot... sampai trlupa ramai sgt... hehe

cikguyusof said...

ye ler tu.... quota yg 4 tu pun lom penuh la!!!

Teja said...

dh ada calon2nya kan.... jamakkan je le, kn kata aritu kata blm brhajat nk tmbah 3 tk kalau 4 boleh sgt2.... ON je la.... hehe

cikguyusof said...

insyaAllah, nt saya jemput Teja yer....

mpmn said...

ni cite temuduga apa ni. nak temuduga cari calon ke. ni yg den teruja ni. nak msk korum leh tak

Kembara Kelana said...

sop
tahniiah, kau memang berkeyakinan tinggi hingga kau sanggup berdepan apa saja...teruskan sop apa yang kau sedang lakukan sekarang...ingat sop cogan kata rumah temasik sop..pantang menyerah kalah...aku dulu rumah langkasuka...asyik kalah jer

cikguyusof said...

mpmn,
masuk jer la, korumnye pun tak penah dihadkan... tp kau ade keberanian ke???

cikguyusof said...

yeler tu sof, bkn mcm yg kau sangkakan tu sgt pun tp dah sbb berhajat, usahakan ler jugak...