Monday, July 20, 2009

pap


Pn Safiah Ahmad adalah PAP di sekolah yg ketika aku masuk berpindah ke sini beliau telah lama ada. Beliau telah ditawarkan kenaikan ke N4 (cif PAP) di sekolah menengah berhampiran. Kehilangannya sangat dirasai lebih2 lagi belum lagi ada penggantinya. Pagi tadi aku sendiri yg kena bukak pintu pejabat! Aku tak kisah kalau setakat membuka pintu tetapi banyak lagi kerja2 lain seperti mendaftar surat2 masuk, menyediakan surat lampiran, memphotostat dan lain-lain yang perlu dilakukan....

Moga beliau bahagia dan seronok bekerja di tempat barunya.

8 comments :

Teja said...

patah tumbuh hilang berganti, pasti yg bakal ambil alih tmpat beliau dpt bereskan urusan2 itew...

Faris said...

Kau tukar jawatan aje Cop. Kau pulak jadi PAP, baru tahu rasa bagaimana kerja2 yang terpaksa dilakukannya selama ini. Apa yang penting, kita perlu menghargai setiap subordinat kita di atas peranan yang dimainkan oleh mereka. Kaulah GB (KUP PAP). He he he...

nik awin said...

nampaknya nasib cikgu yusof ni 2X5 macam GB kami, ditinggalkan oleh kerani dan PAR dalam minggu yang sama..

~ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh

cikguyusof said...

teja,

....yg tumbuh berganti tidak pernah sama dgn yg patah hilang itu!

cikguyusof said...

Faris,

aku tak kisah jadi apa pun selagi aku kekal sbg lelaki! hehehe.... tapi kalau jadi cif PAP tu aku taknaklah.... kau sebut betol2 cif PAP tu faris jgn sampai membawa kpd pengertian dan persepsi yg lain pulak!!!, hahaha

cikguyusof said...

nik awin,

apa nak buat, takkan ler nak tahan pulak dia drp bertukar kan, lbh2 lg pulak dia mendpt tawaran naik pangkat... sementara ini kelam kabut ler sikit urusan kat ofis!

ZURAIDA said...

Tahniah la kat kak Piah...nampaknya Cikgu Yusof kena dtg awal daripada biasa la yer....

tahun nie nampaknya ramai yg meninggalkan SKPPS....silap2 bila saya menjengah lagi....dh takder org nak jadi teman berbual...tinggal kak Bed jer la kat opis tuh....

cikguyusof said...

zu,

nt bila2 jumpa kak piah akan saya sampaikan ucapan tsb.

biasa la kita ni sbg penjawat awam, tak boleh ler nak menetap di satu tempat jer....