Tuesday, March 23, 2010

plan 50

LUTH muoR dgn kerjasama PPD telah mengadakan taklimat plan 50 kepada semua pengetua dan gb di dewan masjid sultan ibrahim pg tadi. kami tertanya2 jugak apa bende plan 50 tu..... rupa2nye LUTH muoR mensasarkan 50% penduduk di muoR menjadi pendeposit menjelang 2012 dan sasaran yg paling utama ialah murid2 sekolah. beberapa pihak telah menghulurkan sumbangan utk membiayai urusan membuka akaun sebanyak rm2 seorang murid dan urusan telah dipermudahkan dgn hanya perlu menyediakan salinan sijil kelahiran dan salinan kad pengenalan bapa, ini utk sekolah rendah, utk sekolah menengah lagi ler mudah, hanya perlukan salinan kad pengenalan pelajar jer......

majlis diakhiri dgn jamuan makan tengah hari, makan jgn tak makan....hehe

11 comments :

Teja said...

plan 50 ni utk org2 yg umo 50 thn je.... teja lom lg. hehe

ybs said...

tahu ler, kita ni mmg dah nak umo tu thn ni, huhu....

zorro said...

plan 50...utk org umur 50 ke ybs? atawa 50 / 50 sama ada nak simpan atau tak nak simpan.heeeeee.

apa ko dapat....dpt mkn free le tuu.
ko zzzaaaaapppp lincin ka?

hai kucing itam. meeeow....maauuu,eowww..heheeh.( ko kan pakar terjemah bahasa kucing, tlg terjemah sat)

ybs said...

zorro,
sasaran 50% menjadi pendeposit tabong haji la....

sejak bila pulak ko jadi kucing biang ni zorro??? hehe

Teja said...

zorro, itu bunyi kucen jantan yg gatai gitu... pandai ybs trjemah, hehe

ybs said...

teja,
bkn ke belajo dgn teja?

hihi.....meowwwwww!!!

zorro said...

ybs, aku jadi kucin jantan sejak terlihat gambor kucin itam dlm blog ko la.


eeooww, meeeowww, maaauuuu, ngaaauu, aoung, aoung,aoung..... heheheeeeeee.

zaaaap kucin itam.

ybs said...

yeler tu zorro.... kira bole tahan jugak ler menggatal ko....hehe

meowwwwwwwwwwww!!!!

zorro said...

gatal ni jangkit dari ko juga. heeeeeehe.....

Yeeeeeow Beeeowwww Seeeooow.

Zaaaapppppppp........

ybs said...

yg tak baik semua drp aku ye....


grrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Teja said...

meeooowwww.... jgn gaduh², tk suke.