Tuesday, March 02, 2010

berkursus

8.30 pg ni aku akan menaiki bas ke kl dan kemudian menaiki lagi bas utk ke iab induk. Ini adalah kali pertama aku ke sana dgn menaiki bas.....

16 comments :

Anonymous said...

g kusus ke kurus ni...

Anonymous said...

genting??????

Teja said...

awat tk ajak? huhu...

Teja said...

errr... kem slm kat abg sebelah tu, hehe

anas sabah said...

Biasalah aku kalau dari kl ke genting ikut bas. tu hee.Selamat berkursus abang Yus

Anonymous said...

tak cukup2 lagi lagi ke ilmu di dada?Jangan lebih kursus dah ucop.

ybs said...

anony,
kalau bole kuruskan badan semasa berkursus ni bagus jugak la.... tak selesa la bila berat badan semakin bertambah!

ybs said...

anony lagi,
haah kat genting highlands, di IAB Induk.... nak join ke? hehe...

ybs said...

teja,
mmg nak ajak, bimbang pulak ramai yg jeles nt....

ybs said...

teja lagi,
insyaAllah nt sy sampaikan salam di angin lalu tu, mmg kami tinggal sebelah menyebelah, kongsi tandas dan bilik mandi lagi, hehehe....

ybs said...

anas,
wokey jugak lah naik bas.... cuma kepala aku ada rasa pening jer sikit

bila ko mahu datang berkursus di sini?

ybs said...

anony,
banyak mana sgt la ilmu yg ada pd kita....

insyaAllah tak akan lbh berkursus, aku target setahun dua kali jer sptmana tahun lepas

Aida Ali said...

Selamat Berkursus. Dapatlah release tension kan

ybs said...

Cikgu Aida,
haah la.... kebetulan smlm semua pengetua dan GB daerah muO disemak dokumen pengurusan mereka oleh timbalan pengarah jpnj dan rombongannya!

zorro said...

ni bukan apa ni.mesti ketagin bawal goreng iab kan,kan....

ekau berdua orang ni tak abis2 berkursus....betul ke ni atau pi makan angin.awas nanti perut kembong tau.

ybs said...

zorro,
mlm pertama makan dah kena bawal....punye ler hanyir, uwekk!!! sib baik aku tak termuntak, hehe

wei zorro, bkn selalu sgt kami berkursus, thn lepas 2 kali jer....thn ni baru ni sekali tau!