Wednesday, March 24, 2010

egtukar

pg td pt aku terima call drp ppd meminta aku segera datang kerana ada taklimat mengenai eGTukar yg disampaikan oleh pegawai drp jpn. aku bergegas pegi dan keluar dari pejabat pada jam 8.40, mesyuarat telah bermula sejak jam 8 pg dan aku sampai tepat jam 9 pg. bagaimana boleh berlaku mcm ni? drp refleksi, jelas bahawa kesilapan berpunca drp aku sendiri dan juga staf pejabat aku.

seperti biasa pagi2 aku buka portal ppd utk melihat makluman dan berita2 terkini tp masa itu makluman mengenai taklimat tsb msh belum dibuat. jam lbh kurang 10 pg aku telah meninggalkan sekolah utk hadiri taklimat plan 50. pd waktu petang aku sibuk dgn urusan lain hingga tidak menjengah ke portal ppd, inilah silapnya!!! pg esoknye pulak, portal tidak boleh dibuka..... aku berasa agak sedih kerana dalam pada aku sentiasa cuba utk peka dgn makluman2 terkini yg dibuat secara online namun msh jugak berlaku terlepas pandang..... sebagai ikhtibar nih!

9 comments :

Teja said...

tukakan teja gi sk pinang seribu leh?? hehe...

Kembara Kelana said...

aku pun nak tukar kat pinang seribu gak

Anonymous said...

aku jugak.....

ybs said...

teja,
u're very welcome.... masalahnye aku takde kuasa utk menukarkan kau, huhu....

ybs said...

sof,
maaf sof, ko takleh tukar ke sini sbb kat sini dah ade sorang yg sama nama dgn ko, kalau sampai ade dua YUSOF, mahu terbalik sekolah ni....hehe

ybs said...

anon,
yg ko ni pulak sape, tak pandai2 nak bubuh nama ke, letak ler nama labu ke labi ke....haha

kalau ko seorang lelaki maka sgt dialu2kan krn sekarang ni nisbah guru skola kami; 1 lelaki 3 pompuan....hehe

mpmn said...

aku pun nak tukau di sana, itupun kalau teja msk sana

ybs said...

mpmn,
kalau ko letak syarat mcm tu, mekasih jer la.... lbh baik tukau terus ke tempat teja, hehe....

suko ko la jang!!!

Teja said...

teja nk jadi GB kat sk pinang seribu...

yusof 2 org tu jd gpk, tntu gandingan yg mantop... haha