Wednesday, March 03, 2010

hari pertama

sedang khusyuk......


En Yahaya Mohamad- pengurusan aset....


lawatan ke bilik stor IAB

16 comments :

zaijb said...

yg sorang nie tak khusyuk langsung dok sibuk ambil gambar hahaha....

ybs said...

zaijb,
sy bkn saja tak khusyuk malah mengantuk, tu yg dok gatal tgn amik gambar tu....hehehe

jon said...

cop...kalau kursus nak tido..balik je rumah/sekolah. selamatkan duit kerajaan.hahaha jangan mare...

Teja said...

bazir duit gomen je klu gi kursus ngantuk, hehehe...

suh org sebelah geletek biya tk ngantuk.

ybs said...

jon,
mari ler join, makan ikan bawal! hehe

ybs said...

teja,
orang sebelah (mpmn) lbh teruk mengantuk drp aku ditambah dgn mata ketumbit dia, hehehe.....

mantan said...

Salam,
Kursus lagi ye Sof?

Makin lama makin banyak...

Saya dulu, sebulan nak pencen,panggil kursus lagi...

Anonymous said...

balik cepat......

Teja said...

ybs, anon suh balik cepat tu... haha

zorro said...

mmg sah dah,pi makan angin la tu dan buat taik mata dlm kuliah.maklumlah cuaca disana sejuk.

mpmn sah tido memanjang lepas tu sibuk nak sedut apa2 aje bahan.

helo jange mare ekau berdua.

ybs said...

mantan,
waalaikumussalam, ye mantan, sy merancang utk ikuti kursus sebanyak 2/3 kali dlm setahun, rasa seronok ler pulak berkursus sambil menambah ilmu....hehehe

ybs said...

anony,
balik tetap balik, bersabor ler, tinggal sehari jer lagi....hehehe

ybs said...

teja,
biase ler bila berjauhan....

balik nt cadang nak singgah melaka la....hehe

ybs said...

zorro,
betol ler tu, nt lepas ni aku uploadkan gambar si pirzan sdg membuat taik mata tu....hahaha

Teja said...

toksah singgah, kesian kat org yg dh nunggu lama tu... hehe

jon said...

cop, ikan bawal IAB dah dimasak menu lain kot.tahniah kau masih bersemangat berkursus.teruskan!