Wednesday, March 31, 2010

hari ketiga

ni yg aku makan tgh hari tadi....


kat meja aku, sambil keje sambil jengah blog, hehe...


sedang khusyuk bekeje....


sebelum jam 8 pg....


borang tender....


layan paper dulu....


subuh td agak terlewat, 3/4 minit nak kul 6 baru terjaga, bergegas masuk bilik air dan terus ke surau. mlm td keletihan, tertido tanpa bertukar pakaian....

12 comments :

Teja said...

ok le tu tido tnp tuka pakaian dr tido tnpa pakaian... haha

ybs said...

teja,
mane bole tido tanpa pakaian, masuk angin nt!!!

hihi

zorro said...

ko merayap mana ybs sampai terlewat tido....? atawa ko tak terlelap tido.itu la ko tak nak ikut petua yg diberi.

tido tanpa pakaian tapi dlm selimut tak pa kan teja. tak masuk angin kan, kan.....hhheeeeeeee.

aku sentiasa tido dgn pedang disisi aku.senang aku nak zzaaaaapppp org sebelah.

ybs said...

zorro,
aku tak merayap ke mane2 pon mlm td, slot mlm sampai jam 10 tp kami terlajak buat keje....sbb kalau kami dpt siapkan awal maka tak perlu ler tunggu sehingga hari jumaat, hehe....

tak abis2 dgn pedang kontot ko tu!!!

Teja said...

pakaila bekas kedap udara... tkde la dia masuk angin, hehe...

zorro, pedang tu sisip blah kiri ke kanan? aku rasa kat tgh2 kot, jgn lupa sarung, haha...

ybs said...

teja,
pedang zorro tu kat belakang la, ala2 ekor gitu....haha

zorro said...

ybs n teja, ini pedang pahlawan zorro mesti lah ditengah,mcm keris pahlawan melayu hang tuah juga.

yg sisip diblkg tu hanya pahlawan jawo mcm ko ygs. hheeeeee.....

pedang ni tak boleh disarung sebarangan.nanti kena zzaaaaaappppp.

ybs said...

zorro,
takmo kalah ko yer, nt aku dgn teja zzzaaaaapppp ko sekali baru ko tahu pahlawan jowo punye penangan....hehe

Teja said...

lantak ko la zorro nk sisip kat dpn ke belakang ke, harap tk jd masalah utk ko usung mende sana sini... hehe

ybs, sikit je ambik mknn tu... igt nk tumpang sikit. tp nmpk mcm tk cukup je utk aku sorang... hehe

ybs said...

teja,
aku tak berani la nak mkm banyak2, takut boroi, huhu....

jiran tok batin said...

aku rasa kau ni dah salah menerima arahan. org kusyuk buat keje, ko layan blog. mcm mana nak audit dgn tepat.

aku sumpit baru tahu

ybs said...

jiran tok batin,
kitorang 'work smart' la.... semua beres, bole dpt balik sehari awal lg....hehe