Thursday, March 18, 2010

mcm taknak bagi

ketika pengisian yg pertama dulu, ade pegawai di ppd kata yg sedang belajo tak perlu ler isi tp kalau nak isi pon bole tak isi pon bole, maknanya apa? maknanya setakat ngisi borang jer laa...... dan kerana itu semua gb yg sambung belajar tidak merasa kecuali seorang. Mungkin dia isi borang sebelum diterima sambung belajar.

semalam aku terima sms;
SEGERA! Mohon tuan panjangkan kpd gb dga34 zon @ jagaan tuan yg layak mohon dga38, rujuk web ppd muar. isikan borang dan hantar bersama dokumen berkaitan ke ppd muar sebelum jam 3.00 ptg ini, rabu 17 mac 2010, u.p hj akabal. Pg khamis jam 8 pg dibawa mesy peringkat negeri. Sila panjangkan. Tkasih

kenapa tergesa2???? mcm taknak bagi jer......!!!! mula ler aku rasa mcm2......

malas laa aku nak fikir......!!!!!

35 comments :

Teja said...

mmg tk nak bg kot tu... biase lew, hehe...

jon said...

kau tak tau cop. pengisian nya sangat2 terhad.hanya untuk yg tertentu je....kau tengok je lah tempoh dia bagi....

jon said...

senang lagi kau mintak 58....

ybs said...

haah teja.... hampess tol!!!

ybs said...

jon,
kat tempat ko mcm mane jon???

ybs said...

jon,
58 aku dah mintak dan dah lulus pon....hehe

mpmn said...

tunggu jelah 41 tu. pedulikanlah 38 tu. dah lewat baru nak keluar iklan.

noris said...

Usop
Kamu tak dapat lagi DG.38.Hantar je borang, mane tahu rezeki.Saya mohon Seminar Pendidikan Kebangsaan Di IAB bulan Julai nanti.Kamu minta lah juga, Yang kursus kamu tu bulan Nov.nak bawa anak2 bercutilah..hujung tahun.

jon said...

cop kat sini setakat ni belum ada lagi iklan 38.dulu 2 kali aku antar borang.tak sape sdia terima borang.teruk tul...

ybs said...

mpmn,
haah la, dah bukan rezeki kita zan....

ybs said...

noris,
malas la aku hantar borang, kelam kabut tergesa2 mcm tu....

kursus november tu awal cuti la, pegi ler iab dulu pastu baru ler bwk anak2....hehe

ybs said...

jon,
tak payah ler mintak jon, buat sakitkan hati jer...huhu

chehassan said...

Tempat saya pun mcm tu. Orang kedah kata Biaq p kat depa. Bukan rezeki kita. Lagipun surat 41 bakal menjelma. Cuma, istilah Gb cemerlang GD38 tu, patut dihentikan, kerana dah adapun GB 44. Lagi pulak, kalau dah Gb cemerlang, mengapa sekolah tak dapat SBT (Sekolah berprestasi tinggi). Jangan pulak jadi bahan tertawa rakan2 kita disektor lain. Pelik tetapi benar.

zorro said...

eh ppd aku pun sama juga.2 ari lagi tarikh tutup baru bagi borang. mkn ini kerja org ptd kut.

ybs, kalu ko mohon pun buat apa,dg41 dah nak dpt.kalu dpt dg38 dah nak kena tangguh perlantikan dg41 plak.

geram juga aku ni.dulu pun mcm tu juga.ni yg buat aku nak zzzzaaaaaappp mereka ni. ....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ybs said...

chehassan,
sy bersetuju dgn chehassan, cuma kekadang perkara2 seperti ini mencabar kesabaran dan kita pon ikut teremosi....hehe

ybs said...

zorro,
yer ler tu....

pinjamkan aku pedang ko zorro, bior aku zzzzaaaaaappp mereka tu.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hehehe

Teja said...

nk angkat pedang tu larat ke ybs... berat pedang zorro tuuuu... hehe

sumpit said...

aku pedang tak de, tp kalau nak pinjam sumpit aku boleh bagi. dibuat dari buluh. ringan je. tp tak tahulah nafas hg kuat ke nak tiup anak panahnya spy boleh meluncur dgn laju.

sumpit said...

pedang aku tak de tp kalau hg nak pinjam sumpit bolehlah. ia ringan kerana dibuat dari buluh. cuma nafas tu kuat lagi ke nak meniup anak panahnya spy boleh meluncur dgn laju menuju sasaran

ybs said...

teja,
larat3....yg lbh besor drp pedang zorro tu pon msh kuat angkat tau!!! hehehe....

ybs said...

sumpit,
ko ni orang asli mane ek? mcm penah jumpe jer....

kalau aku sumpit kat ponggong ok ke? hehehe

zorro said...

ybs....tak boleh pinjam, pedang aku dah masuk sarungnya semalam.

ko guna lah pedang kontot ko tu. keh keh kah kah heheheheehh.

ko pun teringin nak zaaappppp juga. zzzzzzzzzzzzzzzz.

ybs said...

zorro,
dah ko aksyen sgt, asyik2 nak zzzaaappp jer, tu yg aku rasa nak minjam pedang ko tu, nak tengok hebat sgt ke pedang tu....

pedang kontot aku tak payah ler ko risau, tahu ler aku menggunakannye, tak perlu diajor.....hehehe

zorro said...

mana ade,aku nak ajor dema. demakan sifu dlm hal2 menggunakan pedang kontot tu

heehheheheeh.

zaaaaapppp sekali lagi.

jon said...

kalau kau minat sgt..kau buat salinan banyak2.lpas tu kau hantar setiap bulan hahaha

Teja said...

nk pinjam la pedang kontot tu, leh wat kupas bawang tk?? hehe..

zorro said...

teja, pedang kontot tu tak leh wat kupas bawang.dia digunakan utk tikam daging aje.

tak caya tanya ybs tu.

zaaaappppp daging ye !!!!!!!.....

roha said...

Salam.
Rezeki ada di mana-mana. Sabar itu sebahagian daripada iman.
Wassalam.

ybs said...

zorro,
aku pulak sifu, bila pulak ko pencen jd sifu? musykil la aku....hehe

ybs said...

jon,
kalau hantar setiap hari bole ke?
Jwpn: bole2, bole blahhh!!! hehe

ybs said...

teja,
yg dulu pinjam lom pulang lg kan kan....he

ybs said...

zorro,
aku tak caya la pedang kontot bole tikam daging, kalau pedang panjang mcm pedang ko tu baru ler bole....hehe

ybs said...

roha,
waalaikumussalam.... mmg benar ler tu, tiada yg tidak benar melainkan benar belaka!

mekasih krn sudi menjengah!

Teja said...

lhaaa... pedang yg tu ke?? tak pulang arr camtu, teja simpan dlm frame ye... hehe

ybs said...

sukati ko ler teja....hahaha