Wednesday, November 18, 2009

kenduri

sementara menunggu kawan datang jemput utk pergi meeting, aku layan ler murid2 thn satu nih, mereka dtg awal ke sekolah dan berjalan2 ke sana ke mari di dlm kawasan sekolah dgn riang gembiranya, seronok jadi bebudak kan.....!!!

aku bermesyuarat di sini......

dan dijemput sekali utk makan2.....

jamuan bermula jam 11.30 pg dan ini adalah antara para jemputannya.

8 comments :

Faris said...

Cop,
Ingatkan kenduri wif dah graduat. Bila nak buat? Jangan lupa jemput.

Kembara Kelana said...

cup...masa kenduri jaga adidas tu..kang hilang lak..

ybs said...

faris,
aku kenduri berdua jer....hehehe

ybs said...

sof,
lama dah tak pakai kasut tu.... simpan jer!

Teja said...

bdk2 sk pinang seribu ni mmg suka teropong orang ke?? hehehe, comey...

siti ajar bt yaakob said...

tahniah cikgu...semoga tahun depan peratusan semakin meningkat...

ybs said...

teja, tu bkn teropong la, tu maksudnya mereka semua sedang memakai cermin mata sptmana gb mereka, hehehe....

ybs said...

siti ajar,
mekasih, mudah2an semakin bertambah baik pd masa2 akan datang....

mekasih jugak krn sudi menjengah blog saya, mekasih daun keladi!