Monday, November 09, 2009

cuti sakit

kesan sakit drp pembedahan telah tiada lagi begitu jugak dgn kesan ubat bius. Rupa2nya kesan ubat bius tu teruk jugak, aku mengalami sakit perut yg amat sgt sebanyak dua kali, semua sistem dlm perut aku telah terganggu, alhamdulillah dah sihat sekarang cuma msh perlu banyak berehat, hehehe.... rehat jgn tak rehat!

9 comments :

Faris said...

Cop,
Pengalaman aku selepas operation yang dibius seluruh badan, jangan terus makan atau minum walaupun ketika itu terasa amat dahaga. Bila makan atau minum, terus akan muntah2 atau buang air besar.
Bila dah MC tu, rehat ajelah di rumah. Berblog dan berchatting juga kena rehat. He he he...

Teja said...

selamat bercuti aka ber MC... hehe, rehat2 jaga diri, jaga mkn minum... jaga kesihatan.

aku tk fhm nape org lelaki takut wat operation?

rupe2nye wanita lebih hebat dh berani dr lelaki...

jon said...

sekarang ni ko dah tak de lagi lah yg bengkak bengkak cop ye....gunekan cuti yg dibagi tu untuk berehat. jngan pulak berblog, berchating, ber...ber...banyk lagi ber yg ko kena off jap...semoga ko cepat sembuh.bnyak ko kena kadha tu nanti cop. hehehe

saya said...

haha... nie mesti sakit "manjalitis" bahaya juga nie...

Kembara Kelana said...

aku dah kata jangan kuar sepital awal awal ...degil...dah mc sampai 9 hari....kau memang degil sop...dah..makan ubat tu...gi tidor..

mpmn said...

untunglah kau cop dpt cuti spi 9 hari. sapa nak bagi. syukur pd Allah segalanya dah selamat.

kemusykilan teja tu, jwpn aku ialah.. org perempuan dah biasa operation. sembilan anak, sembilan kali msk bilik bersalin. sebb tu org sangat berani banding dgn lelaki ni. agaknyalah.

Kembara Kelana said...

dia orang bukan berani..terpaksa jan, apalah kau ni, tak betul teori kau tu

Teja said...

aku setuju ngan 'gelaran manjalitis' saya tu... mmg pun tp mcm biase la kn, lelaki mne nak mengaku... hehe

malu beso klu lelaki mengaku sebenonya dia penakot... tk gitu abg kk?? ngeeeeee...

ybs said...

mekasih kekawan atas komen kalian, maaf aku tak sempat nak balas komen satu persatu krn sekarang ni sdg menghabiskan cuti dgn memanja2kan diri, hehehe.....