Saturday, December 20, 2008

Pernikahan Mawi - Ekin

Pagi tadi, anak aku dua orang yg biasa aku bawa ke kedai/pasar tu kelihatan malas jer nak ikut. Balik daripada pasar kelihatan anak2 dok khusyuk mengadap tv, Mawi kahwin!!! Patut ler... Mana ler kita tahu yg hari ni akan berlangsung majlis pernikahan Mawi dan Ekin.

3 comments :

labi said...

aku keciwa
pertama: ada pihak mengaut keuntungan diatas hal peribadi orang lain..pada aku ini adalah perbuatan yang hina..kisah ornag putus tunang.. kisah sedih dan suka adalah privacy dan hak peribadi..tiba tiba ada stesen tv atau radio ambik untung..lama lama kisah atas katil pun kena siar dalam tv
kedua
masjid tu bukan astro punya..semua orang boleh masuk..tapi apa hak astro tak kasi?
ni apa citer ni beb...
aku ? mawi bukan penentu hidup aku, dia nak kawin ke nak apa ke..lantak dialah..

labu said...

ye la labi, ikut sukati dia jer kan kan kan ....

Zamrud said...

mawi-ekin nikah hari yang sama dengan abang saudara saya kahwin. jadi dengan sedihnya saya tak dapat nak tgk siaran langsung. harap tgk gambar kat murai.com je. nak harap tv3, dgr criter tv3 tak dibenarkan buat liputan. astro, di rumah saya tak ade pulak.