Friday, December 19, 2008

dugrow vs nugrow

Anak aku tak serasi dgn susu dugrow, jadi susah nak buang air besar, sembelit ler tu. Isteri suruh cuba susu nugrow. Malam semalam aku cari ler di kedai ubat tapi takde susu tersebut. Di pasar mini yang biasa aku singgah, ada ler pulak susu tu. Tiada tin kecil, hanya dalam paket plastik 1 kg dan dapat percuma 600 gm. Murah jugak tu kerana dgn harga RM24.50 aku dapat sebanyak 1.6 kg susu. Masalahnya kalau tak serasi lagi, jenuh ler nak ngabiskannya!

3 comments :

sazili said...

Kalau tak serasi juga, nampaknya ayah dengan mak lah ngabiskan susu tu! Teringat saya masa anak sulong saya kecik-kecik dulu. Buat susu anak tengahmalam, mata pejam sudahnya terjirus air panas kat tangan...hah engkou....!!!

kelana said...

labu..
kau ni, apalah...dugro lah nugrowlah..kau beri susu mak dia lah beb...kau janganlah menyibuk dekat mak dia...berilah peluang anak kau pulak...labu labu

waruna said...

heheh kelana, datang lagi tabiat dia menyakat tuh.... Anak saya dulu pun lepas menyusu badan tak sesuai susu botol nih. Doktor syorkan susu SNOW. Mahal la sikit.