Friday, January 01, 2010

tahun baru

sedar tak sedar dah masuk tahun baru hari ini. aku rasa macam takde apa2 pulak, biasa jer tapi sebenarnya penting dlm hidup aku kerana pd tahun ini usia aku menginjak genap separuh abad! tua dah aku! huhu....

10 comments :

Teja said...

samat tahun baru ybs... azamnye ape ye??

ybs said...

azamnye biase jer teja, nak jadi lbh baik dlm semua aspek kehidupan.... tp azam tahun2 yg lepas pun banyak yg lom tercapai, huhu....

zaijb said...

lahhhh dah tua ke... hehe...
selamat tahun baru....

ybs said...

zaijb,
mekasih, dah tua laa, dah becucu dah, janggut pun dah beruban, hehe....

mpmn said...

dah tua rupanya kau ye cop. ingat pita pengukur tu makin pendek.

Faris said...

Cop,
Komen aku ni bercanggah dengan tajuk entri kau. Aku betul2 sibuklah Cop sehingga terlupa permintaan kau melalui telefon tempoh hari. Sorry ye Cop.
Untuk urusan isteri no 2 kau tu (no 3 dan 4 .....?????? He he he...) kau ambil maklumat dari URL di bawah ini :

http://ppgb5upsi.blogspot.com/2009/04/salinan-dokumen-permohonan-dg41-segera.html

atau kau pergi ke blog kumpulan kita dan ambil posting bulan April 2009. Di situ ada tercatat segala2nya. Kalau kau tak faham juga nanti aku masukkan kau dalam kelas LINUS ( kah kah kah......)

OK Cop, aku masih di Perpustakaan Negara lagi ni. Good Luck.

ybs said...

mpmn,
ke ko tak sedar lg yg diri ko pun dah tua? .... hehe

ybs said...

faris,
mekasih, sblm ni aku ade jugak cuba cari2 kat dlm blog kita tu tp tak jumpa lg! mekasih daun keladi yer....

sbg JU program LINUS, aku kena masuk jugak kelas LINUS ker? hehehe....

noris said...

Ucop,sekolah aku kecil saja.dekat dengan rumah .SK Ramuan China Kecil.namanya pun kechil ,muridnya 200 org saja.masih tak ada visi dan misi yang teguh untuk dicapai.nampaknya saya kena bina misi dan visi baru.mula dari bawah semula.

anditia saeful akbar said...

Mantab Broo*********************************