Monday, January 11, 2010

bercuti

hari ini dan esok aku bercuti, tgh hari nt nak hantar anak balik jb. Leher dan bahu kanan ni rasa tegang jer pulak, 'salah bantal' la agaknya! Emak nak ikut sekali, mungkin singgah rumah abg ngah di tebrau dan aku cadang balik hari sbb bwk si aisyah, dia tak nak tuang kelas, esok aku rehat jer la kat rumah, hehe....

14 comments :

Anonymous said...

Ada apa-apa ke? Siap beritahu dalam blog. Tak singgah rumah sebentar?

jon said...

tengkok ko sakit salahkan bantal pulak... selalu bertukar tempat tido, tu sakit ....

mpmn said...

kalau dah ke jb, lepas tu bahu terkehel lak, apalagi misi di hos. puteri ada. gi je dptkan rawatan manja. huhuhu

Teja said...

kem salam ye... hehe!

zaijb said...

ohhh... nape tak bagitahu... boleh makan mee rebus tulang lagi..hehe..
tapi tulang ybs kena makan lee haha...

k.za...w'salam..he..

mpmn...haa.. rugi dia tak gie spital... mesti dapat punyee... rawatan manja tue hahaha....

ybs said...

anony,
mane ade ape2.... mcm mane nak singgah rumah awak, nama awak pun sy tak tahu! huhu...

ybs said...

jon,
takkan nak salahkan bini pulak.... aku mmg suka tukar2 tempat bkn jer masa makan tp masa tido jugak, hehehe....

ybs said...

mpmn,
banyak ler manja ko tu pirzan, ni sbb terlbh rawatan manja ler yg sampai bahu aku sakit2 nih!

ybs said...

kim salam kat sape teja? wife sy ke? hehe....

ybs said...

zaijb,
sy tiba rumah abg di tebrau pd waktu magrib tp sebelum tu terlajak hingga nampak signboard pakar puteri, teringat jugak misi kat situ.... apakan daya, teringin jugak nak makan mee rebus tulang tu! lain kali la ye...

zaijb said...

ohhh lalu jeee... tak peee...
ohh ada ayam penyek tau kat situ... boleh tahan rasanye.... he...

ybs said...

zaijb,
nt lain kali sy cari ayam penyek tu, kalau tak jumpa kena minta zai tunjukkan ler....

b said...

salah bantal pulak ko ni...aku rasa kau ni "salah bantai".bantai sana, bantai sini.maklumlah lah kalu banyak bantai ,urat leher dan bahu mmg sakit. heheheheh....bantai lagi

ybs said...

b,
ko pun main bantai jer cakap ikut sedap mulut ye....sakit aku ni takde langsung berkaitan dgn bantai membantai tau!