Monday, January 04, 2010

bukak sekolah

bermulalah sesi persekolahan bagi tahun 2010 tetapi perhimpuan di dataran terbuka tidak dpt diadakan kerana hujan gerimis, terpaksalah berpindah ke dewan yg belom bape siap dibaikpulih. pemantau dr ppd datang dan melihat p&p yg sedang berjalan di setiap kelas. alhamdulillah semuanya beres! namun pd tgh hari, senak perutku menahan geram ketika berbincang mengenai masalah pengurusan....huh!

22 comments :

mantan said...

ybs,
...berat lagi bahu yang menggalas ye sof...

Faris said...

Cop,
Geram???? Lepaskan aje.... di dinding... di gunung.... di pantai.... atau ada dua di rumah... he he he.... jaga2, nanti blood presure kau naik. Aku nak cool aje... marah2 pun tak guna.

binzain said...

knape geram,
yg ko buat perhimpunan tu buet apo...kan dah ada arahan jgn buat sebarang perhimpunan pd hari pertama tu...

Teja said...

jgn main ujan, nnt demam... huhu

Faris said...

Cop dan Teja,

Ani, angkat kain di jemuran
hujan dah turun

Ramlee, Ajis, Sudin
Jangan main hujan, nanti demammmm....

zaijb said...

ybs,

sabar...sabar... dugaan tue..he..

ybs said...

haah mantan, sedapat mungkin sy akan sentiasa membuat keputusan dan bertindak bersama2 dgn gpk

ybs said...

wei faris, ape ke bende yg ko suruh aku lepaskan kat dinding, gunung, pantai tu?.... amboi bkn main berkias ibarat lg ye!

mmg aku tak larat dah nak marah2...huhu

ybs said...

binzain,
jadula waktu hari isnin kan ade perhimpunan, aku buat ler seperti biasa....hehe

ybs said...

teja,
hujan gerimis takpe kot... teja tak terkena ke tempias drp hujan tu, sbg tanda...... hehe

ybs said...

faris lagi,
ko pun tak bole kena hujan ke?

bumi mane yg tak ditimpa hujan faris??? hehe

ybs said...

zaijb,
mudah2an zai, sy akan sentiasa dpt bersabar dlm menghadapi segala dugaan....

Teja said...

kena... basah kuyup nih, yg... hehe

binzain said...

ko tu bukan nye muda lagi,nak main ujan.nanti demam pulak.tapi tak apa basah sikit aje.bukan nak kena tangkap basah lak.....hehehehe

ybs said...

teja,
mcm mane ko bole basah kuyup sedangkan hujannye hanya gerimis jer? musykil la aku....

hehe

Teja said...

gerimis pun kalau duk lelama kat ujan tu jd kuyup jugak pe...

ybs said...

tp aku tak basah pun wp lelama kat ujan tu sbb aku pakai payung, hehe....

Teja said...

sampai ati tk tumpangkan aku payung tu... huhu

ybs said...

bior ler kita berhujan bersama tp yg basah seorang, hehehe....

takmuat la kalau ko nak tumpang, badan aku pun muat2 payung jer, hahaha!!!

Teja said...

nyampesss.... tk romantik!!!

okie said...

alhamdulillah....cikgu baru kenal mana kawan mana lawan. cukup terdedah semua perangai yang tersembunyi.....

dah lama pendam....tunggu guruh di langit je

ybs said...

salam okie, lama tak muncul, bercuti ye? hehe

sy sentiasa ingin memberi layanan baik dan sewajarnya kpd semua staf namun sy faham bahawa masalah akan tetap wujud, lbh2 lg kita berurusan dgn manusia yg rambutnya jer kelihatan sama hitam....

melayan karenah dlm usia menginjak separuh abad ini sering menybbkan keletihan pd minda sy hingga badan pun rasa amat letih!