Tuesday, September 02, 2008

pasar ramadhan

Petang semalam aku ke pasar ramadhan berdekatan rumah mak mertua aku, punya ler ramai orang, nak berjalan pun susah...... kelihatan macam orang lebih ramai dari makanan. Kata penjual kat situ; biasa ler bang, hari pertama puasa...... (layan nafsu...). Aku cari kuih yg wife aku pesan pun tak jumpa, dah habis......... last2 aku beli kurma dan ABC bungkus jer.

2 comments :

Si Mata Kecil said...

Yeah .. layaaaaaaaaaaaaannn ...

Semalam jenjalan di pasar Ramadhan, semua pun berharga lain dah. Air2 sumer dah naik 5 posen ... kuih2 .. thn lepas 4 singgit, now 3 dua ringgit ... portion makin mengecik.

Setakat seminggu ni tak de le rasa nak makan macam2 ... dan mintak2 sampai ke akhirnya begitu ...

Selamat berbuka puasa.

Anonymous said...

selamat berbuke cop...lama tak melayan rasa hehe..dr jon