Tuesday, September 23, 2008

bersempena mendapat gaji & bonus hari ini....

5 comments :

Anonymous said...

Tetapi wang juga boleh mendatangkan kebahagiaan dan kegembiraan.

WR said...

saya nak pi amik gaji hari ni tapi tak dapat..... orang beratur ramai sgt.....lepas sahur esok nak pi bank...

yusofsipan said...

maya, yang sedemikian itu memang tak dinafikan namun wang bukanlah segala-galanya...., bahagia dan gembira yang diperolehi itu hanya bersifat sangat sementara.

waruna, saya rasa waruna baru kali pertama berkunjung ke blog saya, terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan di atas kesudian itu. Jangan serik, sering-seringlah berkunjung....
Saya berhajat untuk masukkan blog waruna dalam blog list saya, boleh ke?

WR said...

saya sangat mengalu-alukan hasrat cikgu untuk memsukkan blog saya dlm blok list cikgu yusof. Saya juga teramatlan baru dalam penulisan blog dan mohon tunjuk ajar dari cikgu yusof.

terima kasih.

yusofsipan said...

waruna, terima kasih kerana membenarkan saya berbuat demikian. Saya pun sebenarnya baru dalam dunia blog dan masih banyak perkara yang belum saya ketahui. Moga kita dapat sama2 mempelajarainya.