Friday, September 26, 2008

duit raya

Mulai esok sekolah akan bercuti selama lebih kurang seminggu bagi menyambut hari raya. Seronok ler murid-murid...... dan guru-guru pun apa kurangnya! Masuk jer minggu terakhir puasa ni, bilik guru jadi macam pasar ramadhan ler pulak, sibuk dengan urusan jual beli kuih muih dan barang2 lain yang berkaitan......

Sebelum balik hari ini, murid2 akan diberi duit raya dan anak2 yatim akan diberi sumbangan khas. Alhamdulillah, ramai guru dan staf yang menghulur sumbangan. Mudah2an bertambah berkat la rezeki anda semua, amin!

4 comments :

Anonymous said...

Aaaammmmmiiiiiiiinnnnnn.....

Cikgu Yusof tak bagi duit raya kat cikgu-cikgu pulak ker? Murah rezeki cikgu......ihihihihi

SeriSuryati said...

Selamat Hari Raya buat cikgu usop sekeluarga. Moga bertambah2lah bahgia dan makmurnya. Raya pertama di mana?
Saya baru selesai mengagihkan kuih2raya tempahan kawan2. Penat. Tahun ni ambil sikit jer.Terpaksa tolak tempahan sebab nak siapkan Projek 3.Saat2 akhir sebelum raya ni macam2 perkara nak dibereskan.
Saya pulang ke Sg Choh Rawang Isnin ni...Kereta hala ke KL kurang tidaklah sesak...yang bertali arusnya hala ke pantai timur....Banyak2la bersabar di jalan raya ya...

ybs said...
This comment has been removed by the author.
ybs said...

serisuryati,
Terima kasih atas ucapan selamat hari raya dan buat seri serta keluarga jugak. Malam raya saya di rumah jer, raya pertama selepas zohor cadang nak balik ke rumah mertua pertama di sg nerek, temerloh, mungkin 2/3 hari di sana.
Terlupa pulak yg seri ada terima tempahan kuih raya, tahun depan ler saya tempah, boleh?...hehehe
Selamat pulang ke kampung, drive carefully and take care!