Monday, June 06, 2011

kenduri kahwin

semalam ada 3 jemputan kahwin dan ketiga2nya dapat aku tunaikan.

a. Rumah pertama; jamuan di restoran pengusaha katering yg terkenal di muO. Menu utama; nasi beryani dan laksa Johor. Selepas pekene nasi beryani tak larat dah nak menjamah laksa....

b. Rumah kedua; di kawasan kampung, meriah, ramai orang. Parking kete jauh, puas jugak berjalan nak sampai ke khemah jamuan. Makan sikit jer....

c. Rumah ketiga; pegi selepas waktu zohor dgn anak jer, wife dah tak larat. Menu utama ada daging kambing. Makan jugaklah sikit wp dah kekenyangan dan anak langsung tak makan nasi....

p/s: aku kekenyangan hingga ke malam..... hehe

20 comments :

Teja RB said...

belum cukup kuota tu... rumah ke-4 xde?

hehehe...

tokek gekko said...

umah ke4...kenduri juga...tapi kenduri air je dan terus tido.... hehheeeeeeee

ybs said...

teja,
suke sgt nak cukupkan quota tu ye....huhu

ybs said...

tokek gekko,
baru ni kali pertama aku dengoR ttg kenduri air.... ko biase buat ye

hehe

zaijb said...

huhuhu nasi berani best nyee... kena carik juga nie... teringin...

ybs said...

zai, teringin tu lbh kurang mcm ngidam jugak ler tu....

hehe

zaijb said...

hahaha... betul tue... sb baru baik sakit.. macam2 zai teringin...

Ateh Salim said...

Ada 3, tapi dekat-dekat...boleh datang. Saya ada tiga juga tapi, jauh. 1 di Melaka. 1 di Kluang. 1 di Batu Pahat. Semuanya kawan baik.

Anonymous said...

malam kau tak makan daging ke hehe

ybs said...

zaijb,
mkn ler ape yg teringin selagi bole makan.... bila dah berumur mcm sy ni banyak yg takleh nak makan...huhu

ybs said...

cg Ateh,
bila dekat2 ni, perut ler pulak tak tahan....

ybs said...

anon,
bkn daging jer, semua jenis makanan tak mkn ler kalau dah kenyang....

tokek gekko said...

apa tak biasa buat pula....ybs. baru semalam aku buat kenduri air.

heeeeeeee....sori le kenduri ni tak ade jemputan....privasi le katakan.

den said...

kalau dah ponat..daging sogar dopan mato pun tak nak makan

ybs said...

tokek gekko,
aku tak faham la ape ko citer....

ybs said...

den,
ko pon same jugak, aku tak faham la....

tokek gekko said...

den...ybs tu bukan tak faham...tapi dia buet2 tak faham.

ybs said...

taknak la merapu2....

maiyah said...

assalam..

mmg knyang le.. sy x gi jmputan kawin.. mak je yg pegi

ybs said...

maiyah,
mekasih krn sudi menjengah....