Tuesday, March 24, 2009

kursus pengurusan & pentadbiran GB

aku diwajibkan hadir ke kursus tsb pada 30 Mac 2009 hingga 1 April 2009 di Glory Beach Resort, Port Dickson.

Isnin (30.3.09) - lawatan kerja ke 4 buah sekolah pilihan dan mlmnya diadakan refleksi hasil kerja lawatan.
Selasa (31.3.09) - ceramah bertajuk Tranformational Leadership, Motivasi GB/Halatuju Pendidikan Masadepan Malaysia, Forum/Dialog dan Perjumpaan Tahunan MGB Muar
Rabu (1.04.09) - Rumusan dan Penilaian Mesyuarat, Majlis penutupan dan balik ke Muar selepas makan tengah hari!

4 comments :

kembara kelana said...

tahniah sop, aku kat iab, tak sempat masukkan entri ..rindu pada blogging...laptop pulak tak bawak...melanggut lah aku kat sini belajo dgn pyan habib

yusofsipan said...

hehehe, padan muka kau, nape kau tak bawak laptop! Aku kalau ke mana2 mesti bawak, dah jadi mcm bini no 3 aku....hehehe

Anonymous said...

slmt brkursus datuk Y... moga balik dgn ilmu penuh di dada, guna utk mntadbir 'negeri'

yusofsipan said...

mekasih tera, mudah2an dgn kursus itu pengetahuan dan kompetensi saya bertambah...

moga tera cepat sembuh!