Monday, March 02, 2009

ke kuantan....

Pada 4-5 Mac 2009 ini aku akan berada di Kuantan kerana menghadiri Taklimat Kurikulum Standard Prasekolah dan Sekolah Rendah (Tahun 1) kepada Pentadbir Sekolah (Zon 4) yg dikelolakan oleh Bahagian Pembangunan Kurikulum. Sekolah2 yg hadir ini akan melaksanakan uji rintis kurikulum tersebut. Sebanyak 500 buah sekolah seluruh negara akan terlibat dalam uji rintis ini dan kurikulum itu akan mula dilaksanakan sepenuhnya pada tahun 2010.

Ada ke sesapa yg jugak kena hadir sama?

6 comments :

Faris said...

Cop,
Sekolah aku juga ada prasekolah. Tetapi setakat ni tak dipanggil pun. Kalau panggil pun aku tak leh pegi. Ada di IAB dengan Zalila.

cikguyusof said...

Faris,
Le ni kat blok penginapan pun dah ada wireless ye... kirim salam aku kat Zalila...

Faris said...

Cop,
Kat blok penginapan memang dah ada tetapi coverage dia sekitar pintu masuk depan dan lobi. Kalau bilik sebelah belakang, kirim salam ajelah.
Perabot dalam bilik dah baru. TV pun dah ada. Kau datanglah sendiri tengok nanti.

serisury said...

ckgu usop, contactla Saupi dan juga Shahrin.
Saupi ada di SK Fakeh dan Shahrin di SK Pelabuhan. Boleh kita pergi makan malam di Tg Lumpur, dah lama tak kena ikan dan kerang bakar segar-segar kat situ.

cikguyusof said...

Faris, kalau dpt kursus kat iab induk nt bole ler aku tengok...

Seri, mekasih, saya dah pun contact saufi dan shahrin. Petang Rabu tu, saufi bawa saya ke rumahnya dan selepas magrib bawa makan di Tg Lumpur tapi dlm keadaan yg tergesa2la krn ada taklimat jam 8.30 mlm, tak sempat nak ajak seri, mmg teringat jugak.... lain kali la ye, hehehe. Hari ni dah ada kat sekolah!

Kembara Kelana said...

belah lah kau labu..manja manja dengan seri, aku kat tengahjalan kau tak ajak pun