Friday, October 31, 2008

nama anak

Baru semalam aku berkesempatan untuk mendaftarkan anak aku yang dilahirkan pada 21 Oktober itu. Ada pulak dokumen yang aku tak bawak kerana menyangkakan ianya tidak diperlukan. Anak yang sebelum ini, dokumen itu tidak diperlukan. So, baru hari inilah surat beranak anak aku tu siap. Wife aku yang carikan nama dan bila aku tengok, kira ok ler.... Namanya NUR KHALISAH NADHIRAH yang bermakna cahaya suci/ikhlas yang berseri-seri. Mudah2an akan menjadi anak yang solehah, amin!

6 comments :

CikguSepajo said...

Cantik dan sedap didengar nama tu. Semoga Cikgu Yusof sekeluarga sentiasa dirahmati Allah.

cikguyusof said...

Terima kasih cikgusepajo. Semoga cikgu sekeluarga jugak dirahmati Allah hendaknya, amin!

waruna said...

rasanya hari tu cikgu yusof cadang nama lain kan? Nama yang cikgu yusof cadang dulu pun cantik juga... Apa pun, semoga bertambah bahagia kehidupan cikgu dengan kehadiran cahaya mata baru.

kembara kelana@ usop said...

ye lah orang dapat anak, siap masukkan dalam blog sampai 3-4 entri.. tentu saja kawan kawan memuji sebab kesopanan dan tasususila nya begitu, bagi aku..kau namakan saja aminah binti yusof. nama memang tak sedap, tetapi kalau kau sedar akan hebatnya orang yang pernah bernama aminah maka kau akan terima, dah besar panggil jer minah, senang..banyak kelebihannya.
sop, jangan marah...orang muo punya gurau

cikguyusof said...

yer ler sof, nanti aku belikan kau kopi 434 tu lagi....

Faris said...

Salam Cop,

Macam mana kau boleh lupa dokumen semasa nak daftar nama anak. Anak dahlah punya ramai tapi macam orang tak berpengalaman pulak. He he he.....