Friday, October 10, 2008

hilang handphone lagi

Buat sekian kalinya dua hari lepas aku kehilangan handphone lagi. Selain daripada yang kena curi, beberapa kali yang hilang itu adalah kerana aku lupa letak di mana atau tercicir di kedai atau di mana2 tempat yg aku singgah, pelupa sungguh..... Isteri suruh gantung kat leher jer tapi kalau gantung kat leher pun takkan ler tak bukak2 kan? dan isteri juga tak beri beli handphone yg mahal2, beli yg paling murah!!!

5 comments :

waruna said...

orang lelaki macam tu la...hehehhee..maaf ye cikgu Yusof. suami saya pun sama..dah 4 henfon hilang.. sekarang dia pakai henfon lama saya yang saya beli pada tahun 2002. Skrin pun dah tak berapa nampak. pakai yang lama nih takde pula hilang.....

wahab said...

Sof,
Tak perlu yang mahal. Beli phone dgn fungsi yang kita perlu aja. Yang mahal pun, hijang jugak nanti.

cikguyusof said...

waruna;
yeke orang lelaki macam tu? Sbb banyak perkara yg hendak difikir kot.... tu yg selalu terlupa tu!

cikgu wahab;
saya setuju dgn saranan cikgu, isteri saya pun mmg kata macam tu jugak....

CikguSepajo said...

Handset saya boleh guna untuk cakap, SMS dan simpan nombor. Beli 2ndhand RM150. Dah setahun, tak ada problem. Nak ambil gambar guna kamera, nak simpan lagu ipod ada.

cikguyusof said...

Terima kasih cikgusepajo kerana sudi berkunjung ke blog saya, tapi kalau nak merasa kuih raya kena berkunjung ke rumah saya ler pulak, cikgu biasa datang ke Muar kan? Saya tinggal di Parit Pinang Seribu, tahu kan?

Semua hp saya tu tiada masalah kerosakan.... yg bermasalahnya ialah memory saya yg selalu corrupt.... terlupa ntah letak di mana2, tercicir dsbnye, banyak kali jugak dah hilang.... Saya guna hp pun mcm cikgu gunakan jugak...