Thursday, December 10, 2009

NKRA

pagi tadi aku hadir dlm mesyuarat pengurusan dan Taklimat Tawaran baru/New deals bagi Pengetua/Guru Besar Daerah Muar di SJKC Pu Nan, Bakri. PPD menerangkan semula tentang NKRA dan memberi taklimat khas mengenai New Deals.... data sekolah akan di'key-in' mulai 15 hingga 21 Disember ini. Kekawan kata, "biasa ler tu, org baru program baru ler....."

6 comments :

Faris said...

Cop,
Jangan lupa id: PGB (kod sekolah) dan password 12345678
Lepas tu tukar password tu.

ita said...

Cop,
Kami kat Klang pun diberi taklimat New Deals ni pagi tadi.

Em... Kak Ton dgn i pun sempat berbisik2 berpendapat cam tu gak. Sebagai SYMP kita ikut je lah... nak kata bertambah bersemangat.. entahlah..... tak ade masa nak pikio benda tu. Buat masa ni banyak sgt bende lain nak di kejar kan, sek dah nak buka!

Lepas taklimat tu kami date pulak di sekolah i bertukar2 pendapat dan pengalaman sambil mengambil peluang berkongsi program2 sek yg dapat membantu peningkatan dan tambahnilai prestasi 2010 nanti. Kak ton tergoda dgn program2 yg telah dapat melonjakkan kualiti dan kuantiti UPSR sek i bagi semua subjek, manakala i pula berminat dgn program sampingan utk Kia 2M yg dibuat oleh k.ton di seknya.

K lah... ape pun keje..keje dan keja. Eh, u dah sihat betul cop?

yusofsipan said...

mekasih faris, aku dah cuba bukak, bole dah.... nak tunggu 15hb utk key-in data

yusofsipan said...

mekasih ita krn sudi post komen....

kekawan i kat sini pun ade jugak berbisik2, antaranya mengenai amalan ranking yg suatu masa dulu telah dihapuskan tp kini muncul kembali! Ganjaran pula hanya terhad 6% shj dan jika dpt mesti ada pulak 5% guru di sekolah itu yg tidak akan merasainya.... hai entah la, semua ni akan menimbulkan lbh banyak kontroversi dan rasa tak puashati di kalangan guru!

bagus jugak bertukar2 program tu!

kesan drp pembedahan itu kira dah 85% pulih cuma sejak kebelakangan ini i mcm kena gastric ler pulak! Usia semakin meningkat, penyakit pun mcm2 kan?

Anonymous said...

lama tk update, tuan rumah mane?? tk sihat ke??

yusofsipan said...

haah la teja, seminggu kebelakangan ini kesihatan sering terganggu.... mekasih krn prihatin, hehe