Monday, December 28, 2009

pindaan penggal persekolahan

sila semak penggal persekolahan seperti yang terdapat di bawah ini kerana terdapat beberapa pindaan, bandingkan dengan yg diperolehi sebelum ini;

Penggal Persekolahan 2010 (pindaan)

dan tentang cuti;

Cuti Berganti dan Cuti Peristiwa Sempena Perayaan 2010


terima kasih.

10 comments :

Aida Ali said...

Kenapa dipinda cuti pertengahan penggal ke-2 tu, ya? Awal seminggu. Selalunya kalendar kuda tak pernah salah. Mana yang betul ni?

Teja said...

kalau tk yah skola leh tk... hehe

ybs said...

cikgu Aida,
soalan yg pertama tu terjawab ler sy.... Ttg kalendar kuda tu, mmg dah betol dah kalendar tu cuma sekarang ni penggal persekolahan tu tlh dipinda dan kuda tu kena ikut ler yg terbaru ni, hehehe....

ybs said...

Teja,
peringkat umur mcm kita ni mmg ler tak yah skola lg cuma kita perlu ke sekolah supaya tak miss soru! hehe....

ita said...

Cop,
Wah cepat org Johor dapat info terkini ni ye! Kami kat Selangor lom dpt lagi. Anyway thanks.... sempat gak i bawa dlm mesyt kurikulum i tadi utk disuaipadan dgn takwim sekolah.
Aida,
Nampak gayanya kuda-kuda tu dah lari lintang pukang ler...

Aida Ali said...

Zie, lama betul tak jumpa. U sekolah lama lagi ke? Heran kan kenapa JPN / PPD kita tak beritau pindaan tu? Dan kenapa dipinda?

ybs said...

ita,
ko msh tak tahu ke yg org johor mmg selalu cepat? hehe... ppd aku pun lom hebahkan tp pindaan tu aku dah jumpa kat portal jpn so aku amik ler... begitu jugak dgn surat siaran ttg cuti peristiwa dan cuti berganti dr kpm tu!

ybs said...

cikgu Aida,
erata;

"soalan yg pertama tu tak terjawab ler sy...."

tertinggal perkataan 'tak', hehe....

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

anditia saeful akbar said...

Mantab Broo*********************************