Wednesday, August 27, 2008

solat hajat

Sekolah aku mengadakan majlis solat hajat untuk UPSR malam tadi. Sebenarnya semua sekolah daerah Muar serentak mengadakannya.

Pagi ini di Masjid Jamek Parit Jawa, seluruh GB daerah Muar mengadakan Solat Hajat Perdana.

4 comments :

Anonymous said...

sop, ini satu program baru daerah ke? GB solat hajat pada sebelah pagi?

ybs said...

Program ni tak jugak baru, seingat aku tak kurang drp 3 kali dah dijalankan. Nape, kau pelik ke solat hajat dilakukan pada waktu pagi? Surat panggilan utk program tu atas nama mesyuarat kerana agendanya bukan hanya setakat solat hajat tetapi terdapat jugak tazkirah dan taklimat.

Aku lom tahu lagi sapa kau ni tau, letak ler nama....! Tk.

Anonymous said...

sop, tak perlu le kau tahu siapa aku. cukup le sekadar kau tahu bahawa kau selalu dalam ingatan

ybs said...

nape ler kau tak mahu beritahu nama kau, apa yg kau nak takutkan, aku bukannya nak 'makan' kau kalau aku tahu sapa kau...so kau ni macam 'peminat misteri' ler pulak ye...

sukati kau ler, asalkan kau bahagia!