Friday, February 22, 2008

cuti rehat

wife kata, abang ni nama jer cuti tapi macam tak cuti. cikgu2 kata, eh datang sekolah juga ke cikgu? Memang ler aku sedang bercuti tapi bercuti untuk menyiapkan dua assignments yg mesti dihantar sebelum hujung bulan ini. Nak buat kat rumah tak selesa, so menyorok ler kat mana2 bilik kat sekolah tu, boleh beri lebih tumpuan tapi rasanya tak boleh nak siapkan dua2 sekali... kena ambik cuti lagi ler kalau macam ni....

esok ulangtahun perkahwinan aku yg ke 23 tahun, alhamdulillah lama dah aku melayari bahtera rumahtangga bersama wife tercinta. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

6 comments :

Anonymous said...

sedar pun, dah sama wife selama 23 tahun...hargailah pengorbanannya...

Anonymous said...

perkahwinan ialah perkongsian hidup. masing2 perlu sentiasa sedar dan saling menghargai pengorbanan pasangannya.

SiMata Kecil said...

Wah, dah sampai yang ke 23? Tahniah ...

"What counts in making a happy marriage is not so much how compatible you are, but how you deal with incompatibility." - Tolstoy

Semoga cikgu sekeluarga beroleh keberkatan, rahmah dan mawaddah sampai ke akhirnya.

cikgu yusof said...

aku bersetuju dgn kedua saranan dan pandangan anonymous, tk.

simata kecil, terima kasih di atas harapan dan doa tersebut, semoga u jugak beroleh yg sedemikian, tk.

Anonymous said...

Asalam.....Tahniah bang. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Bgmana pulak dgn isteri ke-2Didoakan samalah jugak...Moga keluarga anda ok selalu.

Dah assgmnt lega lah hang noo. Selamat teruskan usaha cemerlang anda. Tk

Anonymous said...

may Allah bless u n ur family!