Wednesday, November 02, 2011

ke JB lagi...

Aku ke JB semalam kerana menghadiri taklimat pengurusan pendidikan khas di JPN. Seawal jam 4.30 pagi bertolak dari rumah dan balik hampir magrib. Malamnya tidur awal, badan lenguh2.....huhu

Esok nak ke JB lagi kerana menghadiri program bersama KPM, bas disediakan dari PPD. Naik bas jer la, moga selamat dlm perjalanan pergi dan balik, amin!!!

6 comments :

mpmn said...

byk t&t tu. johor byk duit. blhlah belanja aku makan soto muar nanti.

Faris said...

Cop, mcm aku je pergi naik flight. Ha ha ha .... Sekrg di airport Penang sdg tunggu flight balik KL pukul 3.20 pm.

Aida Ali said...

Kami sudah dah Program Bersama KPM tu

ybs said...

pirzan,
tak claim pon....sendiri tanggung maa

ybs said...

faris,
eksyen ler ko, mentang2 duduk kat kementerian.....huhu

bila nak jengah sekolah aku...????

ybs said...

cg Aida,
smlm pegi majlis tsb dgn menaiki bas, bertolak kul 5 pg, balik sampai rumah lepas isyak.....