Tuesday, November 15, 2011

agih sumbangan


esok pagi, sebelum ke bank pergi ke balai polis terlebih dahulu untuk menjemput seorang anggota polis sebagai pengiring untuk mengeluarkan wang sumbangan awal persekolahan tahun 2012. Amaunnya tidaklah sampai mencecah ratusan ribu namun telah mendapat peraturan untuk berbuat demikian..... mudah2an semua urusan berjalan dgn lancar esok, amin!!!

6 comments :

Anonymous said...

semoga selamat sampai ke destinasi. MSKPPM di Johor pada 21 dism mungkin aku ke sana. anas

tokek gekko said...

sekarang ni semua polis sibuk....kelmarin dan hari ini dua anggota polis dtg eskot aku ke bank.

dulu masa keluarkan duit kwapm , ada disediakan kereta peronda mengekori dan seorang pegawai polis bersama dalam keta aku ke bank.

alhamdulillah semuanya selamat.tunggu buat laporan je.

ybs said...

anas,
lama ke ko di Johor tu....???

ybs said...

tokek gekko,
sorang polis jer yg eskot aku sbb duitnye tak bape banyak, tak sampai 20 ribu pun....

alhamdulillah, selesai dah semalam!!!

Anonymous said...

kau tak pakai uniform tkrs..cop

Anonymous said...

kau tak pakai uniform tkrs..cop