Friday, November 18, 2011

majlis perpisahan

antara pesanan aku yg utama ialah supaya menjaga nama baik ibu bapa, guru dan sekolah ketika berada di sekolah menengah nanti......

12 comments :

Anonymous said...

kesiannya...pesan macam nak kena tinggalkan sekolah pulak...
saya dapat tawaran tukar sekolah tetapi menolaknya...
sekarang ni,,saya menyesal tidak menerima tawaran tersebut...

ybs said...

anon,
sesal dulu pendapatan....

Anonymous said...

menyesal memanglah sangat menyesal...saya tolak pun..bukannya atas kerelaan....
tak pe..lepas ni saya dapat tukar..saya tak akan pandang ke belakang lagi...walau berjurai janji manis yang ditaburkan...

Anonymous said...

anggap le apabila berlaku pertukaran...itu adalah satu penghijrahan.penghijrahan selalunya membawa satu keberkatan....saya pun kena tukar..walaupun jauh sikit dari tempat kediaman...tapi atas kehendak perkhidmatan kita sbg penjawat awam kena patuh arahan tersebut.

tokek gekko said...

sori terlupa letak nama tadi....heheheeeeee..

ybs said...

tokek gekko,
ko kene tukoR ke mane?

moga serasi di tempat baru...!!! hehe

jm said...

tokek..hang ingat sekolah tu sekolah hang ke tak mau tukar hehe

jm said...

pesan.bila nak berumah tangga nt , dtg jumpa cikgu.ada petua

ybs said...

jon,
pe kabo?

pulau tenggelam ke....??? hehehe

ybs said...

jon,
anak2 murid aku semua dah aku bagi petua....

hehe

kakNam said...

kalau dah rasa tak serasa tu pegi je la takut nnt tak ikhlas plak ngan anak murid........patah tumbuh hilang berganti.......

ybs said...

kakNam,
betol betol.... ikhlas tu yg terpenting la....!!!!