Monday, October 24, 2011

kursus di PKG

aku tolong menguruskan kursus Pengurusan Strategik untuk Guru Besar mulai 24 hingga 25 Oktober di PKG Parit Jawa. Pensyarah jemputan ialah Pn Suraini binti Sulaiman, pensyarah kanan drp IAB Cawangan Selatan

5 comments :

jm said...

pengurus kursus lah tu ye, cop

ybs said...

pengurus skala kecik jer jon.....

pensyarah tu banyak jugak quote ajaran En Bustamam.....tok guru kite!

hehe

tokek gekko said...

pensyarah tu anak didik bustamam juga ke? ada tak di quote "DEGIL"..........HEHEEEEEE bukan apa saja nak bangkitkan nostalgia yg kawan2 kite tu kena mare....

ybs said...

pensyarah yg aku jemput ni sgt ok la, mesra alam.... bersungguh2 nak bagi peserta benar2 faham!!!

mpmn said...

setakat perancangan strategik tu, ko panggil aku je. byran pun harga kawan. hehehe.