Monday, May 23, 2011

sambutan peringkat daerah


aku baru balik dari menghadiri majlis sambutan hari guru peringkat daerah tapi kenape aku rase sambutan tahun ini mcm hambar jer....???

10 comments :

Teja RB said...

sbb seme tgh dok fenin mikir keje banyak dn masih tk siap... dn sbb duit pokket dh kua utk sambutan, kihkihkih!

jm said...

modal dah nipis cop....kenalah berjimat cermat.hehe

Anonymous said...

tengah bulan....dan tak nampak pun bulannye...he..he..he..

mpmn said...

nak meriah bawa penari gelek sama. baru hapening.

ybs said...

teja,
betol betol betol......

ybs said...

jon,
dah banyak perabis tang lain ler tu.....

ybs said...

anony,
kat sini (DUN Maharani) bulan sentiasa menggambang.....hehe

ybs said...

mpmn,
penari tu kene import dr mesir ke???

Anonymous said...

bulan pada bemdera tu je yang tetap mengambang tapi poket tak tau pulak...he..he...

ybs said...

anony,
sekurang2nye ade juge bende yg penuh wp poket selalu bocor....