Monday, May 09, 2011

kursus 'public speaking'

Aku akan mengikuti Kursus IABJ11016 - Public Speaking pada 11/05/2011 hingga 13/05/2011 di IAB Zon Selatan. Sesapa nak join jom ler.....

4 comments :

Teja RB said...

asal bukan choral speaking ok lg la tuuu...

hehehe...

ybs said...

teja,
lbh kurang sama jer kot sbb kene keluarkan suara jugak kan kan....

hehe

jm said...

best jgk public speaking tu cop..teringat masa npqh..

ybs said...

jon,
selain drp yg di npqh, aku tak penah pon hadiri kursus public speaking ni, aku tak mohon pon tp ppd dah masukkan nama aku.... thn ni sibuk sikit la jon, tak dpt ler nak pegi kursus selalu!

ko ade mohon kursus ke thn ni jon?