Friday, May 06, 2011

jadi webmaster

aku baru balik dr bermesyuarat dgn ajk mgb muO. dlm mesyuarat mereka pd 13/4/11, aku telah diminta utk membina laman web dan tadi dijemput utk membuat demo. sebelum itu, aku telah beri syarat kalau nak mintak aku buat, aku akan gunakan platform blogspot sbb itu jer yg aku lbh faham. mereka bersetuju dan kelihatan berpuashati td malah telah membuat keputusan utk melantik aku sbg pengerusi jk ict yg bertanggungjawab mengendalikan laman web tsb. aku bkn larat dan pandai sgt pon tp krn minat aku terima jer la.....

ini blognye; http://mgbmuo.blogspot.com/, beri ler komen utk penambahbaikan!

12 comments :

Teja RB said...

tahniah... nk blaja hosting nnt jumpa teja ye, jgn lupa pulut kuning dn ayam golek

ybs said...

mekasih, nt mmg nak belajo gak dgn teja....

hehe

tokek gekko said...

tapi jgn lepas mkn pulut kuning n ayam golek ko pun sama2 tergolek.heeeeee.

ybs said...

tokek gekko,
ape maksud ko lepas makan tu tergolek? termakan racun ke? ke banyak makan hingga badan jadi bulat dan mudah tergolek?

hehe

Faris said...

Thumb... thumb..... tahniah. Bagus anak murid aku ni. Pengeras tu kau masih belum bayar lagi. Kah kah kah ....

ybs said...

mekasih2 faris, ko mmg antara sifu aku dlm ict....

eh pengeras lom bagi ke? ok, nt balik muO kalu, calling2 aku!

hehe

mpmn said...

tahniah dpt kepercayaan. jgn naik darah tinggi udah le. minta le pengeras bulanan. takan time kasih je.

ybs said...

pirzan,
mekasih...takde pengeras2 kot

hehe

Teja RB said...

lambat lew............. org da balik

hehe

ybs said...

teja,
ajor online ler.... bole kan kan

Teja RB said...

haah, cepatttt! tgh free nih... karang dh bz jgn kaco

hehehe...

ybs said...

teja,
sori, tak sempat la, sibuk sikit arini dan ade kelas.....

lain kali yer!