Wednesday, June 16, 2010

transformasional

pagi semalam aku hadiri mesyuarat JK Pelaksana Kursus Kepemimpinan Transformasional Pemimpin Pendidikan Daerah Muar/Ledang Siri 2/2010 yg akan diadakan dari 21 hingga 24 Jun di Permaisuri Resort, Port Dickson, aku menjadi ketua bagi JK siaraya/backdrop/sistem PA, terima jer la......

"....... satu gerak tugas yang boleh dianggap berani diketengahkan oleh Tuan Hj. Sufa'at Tumin selaku Pengarah JPNJ adalah melestarikan kepimpinan fasa kedua iaitu Kepimpinan Transformational bagi tempoh 2009 hingga 2011 selepas fasa pertama iaitu Kepimpinan Instruksional 2006 hingga 2008 berjaya dilaksanakan."



8 comments :

Aida Ali said...

Yang penting PPD dan JPN jangan banyak politiking. Penat kita!

ybs said...

haah la cikgu aida, dah menjangkau separuh abad ni selalu kepenatan melayan pelbagai ragam....!

Teja said...

mcm nk gi brlawan je bunyik transformer tu... hehe

ybs said...

jom teja kita jd transformer dan pegi berlawan....

hehe

ita said...

larat ke u cop nak berlawan tu??

ybs said...

ita,
semangat jer yg kuat, badan dah tak larat....

hehehe

WARAS said...

ko nak transform jadi amende ybs. cicak man ke?

kalu ko transform jadi pendekar pinang seribu lagi bagus, cobaaannn. hujan dah turun aggkat kainnnnnnnnn...... heheheheeeeee..

Teja said...

bangunnnnnnnnnnnnn.... hapdet blog!